piątek, 14 listopada 2008

Bouncing off Clouds by Tori Amos



Dlaczego?

Dlaczego Tori Amos? - Bo Tori jest dobra na wszystko:)
Dlaczego ta piosenka? - Bo ją lubię i właśnie całkiem przypadkiem znalazłam ten teledysk na YouTube. A poza tym, odzwierciedla w jakiś sposób moje myśli i stan ducha.
Intrygujący jest jeszcze fakt, że ta piosenka ma nawet swój opis na Wikipedii: http://en.wikipedia.org/wiki/Bouncing_Off_Clouds

Mogę wam obiecać, że nie będzie to jedyny wpis zwiazany z Tori.
Miłego słuchania i ogladania!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja tam wolę "winter" ale to rzecz gustu :D

Klara pisze...

Hmm... "Witner" to klasyka - jest piękne i nostalgiczne :) zdarzyło mi się już przy nim płakać... Ale teraz czuję coś innego, to dziwne podniecenie, które przypomina mi skakanie po obłokach...

Anonimowy pisze...

skąd ja to znam :) stare dobre czasy :)

Klara pisze...

Miło wiedzieć, że wspominasz te czasy jako dobre :)