wtorek, 9 lutego 2010

Tłumik ze stali

W grudniu 2009 pisałam o opadającej szczęce i moich odpadających uszach, a wszystko to za sprawą pewnej reklamy. Dzisiaj muszę wrócić do tego wątku.

Otóż okazało się, że kilka dni temu opadła mi szczęka z wrażenia, ale uszy tym razem wydłużyły się i łapczywie chwytały każdy dźwięk. Wszystko to za sprawą walentynkowego spotu reklamowego Allegro. Dla tych, którzy go jeszcze nie widzieli wstawiam klip z YouTube.



Oglądałam go już kilkakrotnie, ale nadal mnie nie nudzi. Dowcipny tekst, dobry wokal i zabawne filmiki dają w sumie ogromny ładunek pozytywnej energii. Jednocześnie reklama spełnia swoje funkcje, ponieważ prezentuje portal i bogaty asortyment produktów dostępnych na aukcjach np. tłumik ze stali, tuje, zestaw do sushi itd.

Może wreszcie nadszedł ten wspaniały czas, kiedy reklamy przestana nas nudzić lub irytować, a zaczną interesować :P

A tak na marginesie, to nie wkręcam się w szaleństwo związane z Walentynkami. Wyznaję zasadę „Na pohybel Walentynkom!”, bo to sztuczne i typowo komercyjne święto. Polski dzień zakochanych wypada w wigilię św. Jana (w nocy z 23 na 24 czerwca).

2 komentarze:

rysunek pisze...

Wiesz co...a ja w walentynki będę sama więc jeszcze bardziej nastraja mnie ten czas wojowniczo...a spot jest świetny należy do moich ulubionych obok Dove- naturalne piękno, spotów Heyah z kotem Ryśkiem i spotów z facetem przebranym za wielką niebieską rybę :)

Klara pisze...

"Give me some fish, give me, give me some fish!" wymiatacz :D
Nie łam się Rysunku